pühapäev, oktoober 04, 2015

Ohtlikud rõdud

Pesin nõusid. Millegipärast oli nende hulgas täna tervelt kolm sellist, mida oli liimitud. Ühel taldrikul ligunes pesemise ajal liim lahti ja külgeliimitud tükk tuli küljest. Kõndisin ühe aia värava ette. Mulle oli antud ülesanne aeg-ajalt seal aias käia, sest aias elav koer minu peale kuri ei olnud. Aga täna natuke oli. Ütlesin, et täna on mul teise koera lõhn küljes.

*
Üks vend läks rõdule. Hakkasin järele minema, et vaadata, ega ei pea ronimist keelama. Vend tuli juba enne rõdult tagasi, kui mina kohale jõudsin. Astusin siiski rõdule. Seal olid veel kahe inimese hääled, aga kedagi näha ei olnud. Läksin ka tuppa tagasi. Vend oli võtnud minu kapist välja elektroonilise pilli, mille ma olin unustanud. Küsisin, kas see on minu oma. Vaatasin oma vana klassipilti. Avastasin, et ma ei tunne enam klassipildilt ka kõiki ära. Aga sellel pildil olid inimesed nagu karikatuurid, õigelt pildilt vast oleksin tundnud. Meil olid külalised. Olin väga unine ja istusin keset oma tuba. Läksin ühes saalis toimuvale üritusele. Seal rääkis Kivisildnik, et teadlased arvavad, et kui nad on kirjutamisega harjunud, siis võivad ilukirjandust ka kirjutada, aga nende ilukirjandus tuleb väga kehvas sõnastuses. Üritusele saabusid ka välismaa terroristid, seetõttu põgenesin tahatuppa. Mõtlesin, kas põgeneda korterist ühelt rõdult teisele ronimise abil või peita voodi alla. Teisele rõdule ronides võis alla kukkuda ja voodi alla peites võis sealt hingamist kosta või terroristid võisid voodi alla vaadata. Otsustasin majast lahkuda. Selle tagaõuel kohtasin ka ühte terroristi. Ta ütles mulle võõrkeeles, et on snaiper. Vastasin, et mina võõrkeeles ei räägi, ja läksin edasi. Ühe ühissõiduki peale läks ka välismaalasi, arvatavasti selleks, et see õhku lasta.

0 vastukaja: