kolmapäev, november 04, 2015

Kooli lõpetamise kirjad

Asusime reisile, et minna Ukrainasse. Olin eelnevalt Helinale kirjutanud, et läheme sinna. Minu reisid ulatusid järjest kaugemale. Konverentsil saabus minu kord kõnet pidada. Vaatasin, et saalis oleme ainult mina, ema ja isa, nii väiksele publikule ei ole mõtet rääkida. Siis nägin, et saalis on veel üks inimene, seejärel nägin, et muid inimesi on kolm, seejärel juba viit.

*
Üks mees oli feisbukis andnud lingi minu blogisissekandele. Sissekandes küsisin, kas keegi ostab või müüb avarii läbi teinud autosid. Levitaja oli ise teinud autoavarii ja nüüd tuli mõttele, et võiks oma katkise auto maha müia. Läksin postkastile ja hakkasin posti välja võtma. Ütlesin möödakõndijatele, et praegu tulevad kooli lõpetamisega seotud kirjad. Vend lõpetab kooli ja mina ülikooli. Ma olen magistrant edasi, aga mulle makstakse välja bakalaureuseõppe cum laude raha.

0 vastukaja: