laupäev, november 07, 2015

Uus firma

Üks naine alustas uut äri. Naine oli korealase välimusega, aga tema silmad ei olnud eurooplase omast väiksemad, vaid suuremad. Arvatavasti oli ta ennast korealaseks opereerida lasknud. Tema firma reklaamis peeti uudseks seda, et naine ei vaadanud selles oma firma kaupa, vaid teiste firmade oma - imestunud näoga, et teiste firmade kaup on nii palju halvem. Naine reklaamis, et tema firma kaup on eriti odav. Ta pakkus arvutisse tasuta uuendust ja selle tutvustamiseks pani minu ette lauale taldriku puuviljatükkidega. Vaatasin taldrikut umbuskliku näoga ega söönud selle pealt. Ütlesin, et kuigi firma reklaamib, et tema kaup on odav, küsib ta iga elemendi eest eraldi raha. Tahtsin arvutist selle naise antud täiendused ilma käivitamata kõrvaldada. Kui ma oleks need käivitanud, oleksin pidanud juba maksma. Ärkasin. Nägin, et ema tõmbab arvuti taaskäivitamiseks juhet seinast välja. Küsisin, kust ta teab, et arvuti tuleb taaskäivitada, kas ma rääkisin läbi une. Ema vastas, et rääkisin küll, ma rääkisin ühest tüdrukust. Ma polnud kindel, kas nüüd ei ole see jutuajamine unenägu, seetõttu vastasin midagi segast. Vaatasin arvutisse. Sinna pandud täiendused olid ühe klassiõe nimega. Aga vaevalt, et neil selle klassiõega mingi seos oli, tema nimi oli ilmselt võltsing. Tõnu lubas täiendused arvutist kõrvaldada. Aga kui ma korraks kõrvale vaatasin, oli Tõnu hoopis täienduseks oleva filmi käivitanud ja seda vaatama hakanud. Ütlesin, et mina selle eest ei maksa. Tõnu vastas, et tema ka ei maksa. Ütlesin, et tema käivitas, tema peab maksma. Mõtlesin, et kui ma juba pilgu ekraanile heitsin, olen mina ka kohustatud maksma. Näidati filmi, kuidas kosmonaudid kõndisid Kuu peal. Väidetavalt oli see dokumentaalfilm, aga oli aru saada, et päriselt mitte, sest kosmonaudid laulsid, nagu oleks Kuu peal õhku. Laulu sõnad olid:

Ai-ai-ai,
jalg mul haiget sai,
on see vast ekskursioon!

Kõndisin vannitoa suunas. Esikus istus üks tüdruk plastmassvannis. Ta peitis minu eest vee alla. Aga ma kummardusin vanni kohale. Astusin juba vannituppa, siis tulin sealt uuesti välja ja kummardusin veelkord vanni kohale, öeldes: "Aga mina panen ukse riivi." Läksin uuesti vannituppa ja paningi enda järelt ukse riivi. Kuulsin läbi ukse, et tüdruk tuli vist vannist välja. Nüüd ta oleks tahtnud ilmselt tulla vannituppa vett ära kallama.

0 vastukaja: