teisipäev, detsember 22, 2015

Auto ja bussid

Kõnniteel istus kaks last. Tuli auto, mis kihutas neist üle. Paistis, et lapsed viga ei saanud, sest rattad neid ei puudutanud. Laste ema tormas laste juurde. Läksin bussipeatusesse. Nüüd nägin, et lapsed ei saanud vist sellepärast viga, et teel oli hüpekas ja auto hüppas neist üle. Peatusesse tuli kaks bussi, aga ma ei läinud peale, vaid enne otsisin taskust, kas mul üldse pilet on. Leidsin pileti, aga sellele oli kirjutatud, mis kuupäevast mis kuupäevani see kehtib. Ütlesin, et kui kehtivusel on lõpptähtaeg, siis ma edaspidi enam pileteid ei osta. Bussis halvustas üks inimene teise juhendatavat doktoranti. Juhendaja vastas, et ta tahaks sellest doktorandist lahti saada. Istusin koolitunnis. Õpetaja rääkis mulle, kuidas tema tütred minu raamatut loevad. Istusin nüüd tunnis teises kohas. Hakati viima läbi hääletust kahe kandidaadi vahel. Selleks tuli kasutada ID-kaarti. Ma ei kandnud ID-kaarti kaasas. Ütlesin, et ma ei osale hääletusel. Ühe kandidaadi nime kohta ütlesin, et kui nime lõpus oleks tähtede arv ühe võrra erinev, siis oleks üks endine poliitik. Sõitsin maaliini bussis. Üks inimene läks peatuses maha ja ütles, et hakkab ühte asulat otsima.

0 vastukaja: