pühapäev, detsember 13, 2015

Eesti keele õppehoones

Sillal istus kaks last. Köögis keesid kartulid. Üks laps tuli keeduvett vahetama. Ütlesin talle, et ta kallaks ära kogu vana vee, mitte osa, sest see on mustaks läinud. Laps kallas ahjuplaadi alumisele küljele rasva. Ütlesin, et nüüd läheb see ahju tagasi pannes põlema.

*
Läksin eesti keele õppehoonesse ja hakkasin panema jala otsa kilesusse. Uuema teooria järgi ei olnud enam vaja hoonetes kilesusse jalga panna, sest see määris veel rohkem, aga mul olid vanast ajast ühed kilesussid alles. Kui need oleks ära kulunud, ei oleks enam kuskilt uusi saanud. Minu juurde tuli üks õppejõud, kes kutsus mind oma loengusse. Ta tegi seal üliõpilastele kirjalikku tööd ja arvas, et mina võiksin ka kirjutada, sest pidas mind teistest nooremaks esimese kursuse eesti keele üliõpilaseks. Ütlesin, et ma olen ajaloo magistrant, ma olen ekstern, peaksin sõlmima eksternilepingu. Aga läksin kirjutama. Auditooriumis istusid kõik üliõpilased ühe kaupa pinkides. Ma ei tahtnud kellegi kõrvale istuda. Ütlesin keskmises reas tagapingis istuvale poisile, et lähen tast mööda, sest ainus tühi pink oli uksepoolse rea viimane.

0 vastukaja: