neljapäev, detsember 10, 2015

Malebuum

Istusin maleklubis. Mõtlesin, kas lõigata lauale panekuks sobiva suurusega laualina. Võtsin kätte ühe klubis hoitava malelaua. Ütlesin, et see on mu enda malelaud. Tegelikult ma polnud kindel, kas see on minu kodust toodud. Kodus oli kaks malelauda alles ja kolmas võis olla kas talvel suvilast ära varastatud või ülikooli maleklubisse toodud. Valmistusin ühe vastasega mängima. Ta pani endale peale teistsugused nupud kui mina. Tema nuppude hulgas olid Stalin ja suurtükk. Küsisin, kuidas need käivad. Vastane vastas, et Stalin võib käia ükskõik kuhu. Males oli vahepeal olnud kriis, aga nüüd oli buum. Ülikooli maleklubisse oli tulnud hästi palju inimesi. Ülikool võis olla rahulolematu, et õppehoones käivad ka need, kes ei ole üliõpilased. Üliõpilasi tuli palju korraga sellepärast, et nad tahtsid teha kõike koos. Mõtlesin, et kui mina maletrennis käisin, siis ma olin nii noor, et kedagi endaga kaasa ei tõmmanud. Või siiski, vennad tulid maletrenni minu eeskujul ning pärast hääletasid minu eeskujul Euroopa Liitu astumise vastu ja roheliste poolt.

0 vastukaja: