neljapäev, veebruar 11, 2016

Ebaõnnestunud kirjand

Tahtsin kooli tagasi minna ja kirjutasin selle jaoks kirjandit. Ülemisse serva kirjutasin oma nime ja kirjandi pealkirja. Mõtteid eriti ei olnud, aga alustasin ka kirjandi põhiteksti kirjutamist. Kui sellest oli valminud kaks rida, tuli meelde, et ei oleks tohtinud alustada kohe kõige ülemisest servast ja ei tohtinud kirja panna oma nime, vaid koodi. Nimega tööd olid kehtetud. Läksin õpetaja juurde ja ütlesin, et tahan uut paberit. Kuna mul oli alustatud kirjand käes, siis ta oleks mind uue variandi järgi ka juba ära tundnud. Õpetaja vastas, et tema mulle uut paberit ei anna. Seletasin, et kui ma pole vahepeal kümme aastat koolis käinud, siis mul muidugi ei ole vormistamisnõuded nii selged. Mõtlesin, et vormistamisnõudeid vahepeal muudetakse. Nendele, kes tunnis käivad, seletatakse uusi nõudeid, aga kui mina polnud kooli nimekirjas, siis mulle mitte. Läksin klaveri juurde, et sellel olevast plokist ise uus paber tõmmata. Kõik lehed peale esimese olid juba täis kirjutatud. Tõmbasin siis plokist esimese lehe, aga see rebenes katki. Selgus, et selle teisele küljele oli juba kirjutatud ka. Mul ei olnud särki seljas. Ma ei teadnud, kas võtta asend, et ma olen särgi puudumise üle uhke, või et ma häbenen seda. Võtsin vahepeal ühe ja vahepeal teise. Läksin uuesti õpetajalt paberit küsima. Õpetaja ütles, et mind kooli vastu ei võeta, sest mul on halb käitumine. Mina ütlesin, et õpetaja võidakse ka minema saata. Tegime üksteisele häbi-häbi ja tirisime üksteist juustest. Lahkusin koolimajast. Koduteel ristus üks tänav teisega, aga ma ei teadnud, kummas suunas ma seal pean keerama. Läksin selles suunas, mis tundus tõenäolisem. Läksin roomates. Üks mees hakkas minu kõrval kõndima, et näidata, et tema kõnnib veel kiiremini kui mina rooman. Püüdsin tempot juurde panna. Mees läks üle tee. Mina läksin üle teise tee. Siis nägin, et olin ületanud tee kogemata punase tulega. Näitasin näpuga foori suunas, et ma sain eksitusest aru. Siin oli mitu foori ja mul polnud teed ületades esimese olemasolu meeles. Tõusin püsti ja jätkasin liikumist kõndides.

0 vastukaja: