pühapäev, veebruar 07, 2016

Kott ja selle sisu

Kirjutasin mälu järgi ajalooraamatust loetust, seejärel kontrollisin raamatust endast, kas nimetasin kahte kohanime õigesti. Kohanimed olid küll õiged, aga raamatus nimetati neid teises seoses kui mina olin tarvitanud. Mõtlesin, et nüüdsest hakkan mälu järgi kirja pandut alati ka üle kontrollima. Vaatasin, kas jalanõu tallal on sel teemal edasi kirjutatud, aga seal oli hoopis muster.

*
Istusime vendadega Pille toas arvutite taga. Ekraanil tekkis probleem, mida ma ei osanud lahendada. Pille tuli koju. Ütlesin, et ma mõtlesin nagunii tema toast ära minna. Olin Paide tagatoas. Võtsin riiuli äärest koti ja tõstsin teise kohta. Aga seal ei jäänud see enam püsti. Mõtlesin, et tuleb keegi osavam appi kutsuda. Kotis oli kitse jalg. Aga lähemalt vaadates osutus see nelja jalaga kitseks, kes imetas talle. Kitselt oli lutipudel suust võetud, aga võibolla ei tohtinud, muidu võis kits nälga surra.

0 vastukaja: