teisipäev, veebruar 16, 2016

Lärmav mees

Läksin isa tuppa ja võtsin kapist asju välja. Kirjutasin venna vanasse õpilaspäevikusse ühe päeva peale iga tunni kohta asju juurde. Täna oli koolipäev ja olin kooli hiljaks jäänud. Keemias oli kontrolltöö, aga ma polnud õppinud. Oleksin vabanduseks öelnud, et mul läheb alati meelest, et muudes ainetes peale inglise keele on ka midagi õppida. Või kontrolltöö oli juba varasemal päeval, kui ma puudusin. Ei teadnud, kas mult täna oleks midagi nõutud. Püüdsin asju kappi tagasi panna, aga ei osanud panna täpselt endisesse asendisse. Isa tuppa tuli üks võõras mees, kes midagi lärmates nõudis. Ta hakkas mõnesid lauseid korrutama. Muuhulgas korrutas ta L. Kalevi sarnast, aga moonutatud nime. Üks tüdruk sai aru, et see nimi on L. Kalevi nime moonutus ja küsis, keda mees mõtleb. Mina olin valmis seda meest aitama, aga kui isa koju tuli, viskas ta mehe välja.

0 vastukaja: