esmaspäev, märts 14, 2016

Erinevad kirjutajad

"The Telegraph" kirjutas enne Esimest maailmasõda tegutsenud briti kirjanikust Thomasest. Algul kirjutanud ta raamatuülevaateid, vahel 15 tükki nädalas, pidades seda tegevust ise haltuuraks. Sellega viimistlenud ta aga oma stiili, kirjutades hiljem maastikest ja maakohtadest ning kuulsa sõjavastase teose.

Ma loen raamatuid iga päev, aga ülevaateid jõuan kirjutada heal juhul ühe nädalas. Vahel on see raha sisse toonud, aga rohkem on vist kulunud raha raamatute ostmisele. Raamatuülevaadete kirjutamine mulle haltuura ei tundu, vaid mulle meeldib nii neid kirjutada kui ka kirjutatut hiljem üle lugeda. Aastal 2005 soovitas isa mulle, et ma olen unenägude üleskirjutamisega stiili arendanud, ma võiks seda millekski muuks kasutama hakata, näiteks kirjutada Tartu tänavatest. Tänavatest ma eriti kirjutanud ei ole, suusaradadest ja ajalooraamatutest küll. Raamatute tõlkimisel tuleb vast ka varasem kirjutamiskogemus kasuks.

0 vastukaja: