laupäev, märts 26, 2016

Töö puudeladujana

Mõtlesin, et tõlkimisele vahelduseks töötan natuke aega puudeladujana. Asusin kodust vastavasse kohta teele. Jäi ütlemata, kuhu ma lähen, kodus võidi pika äraoleku tõttu muretsema hakata. Puudeladumiskohas oli tööandjaks üks naine. Tööotsijaid kogunes palju. Kõik pidid algul tund aega katseks puid laduma, seejärel pidi tööandja otsustama, kelle ta pikemaks ajaks tööle jätab. Esimese tunni eest ta poleks vist palka maksnud, aga oleks võinud nõuda. Enne töö algust pidid kõik jalanõud jalga panema. Jalanõusid hoiti väikestel riiulitel. Suurem osa jalanõusid olid mulle väiksed. Parajaid ma ei leidnudki. Minu jalanumber oli 45, aga panin jalga suuremad jalanõud, number 47. Krister esitas tööandjale küsimuse. Tööandja ütles selle peale, et üks inimene on oma olemuse paljastanud. Krister oli ennast tema meelest lolliks teinud. Teised tööotsijad ütlesid ka, et Krister ei ole nii tark, nagu ta ise arvab. Järgmiseks ründas tööandja mind. Tundus, et Krister ja mina tööd ei saa, aga võibolla võis asi veel muutuda, seetõttu ma esialgu ei lahkunud.

0 vastukaja: