pühapäev, aprill 10, 2016

Maleprogramm

Saabus üks siil. Ta oli sellise ehitusega, et kõht oli pealt avatud. Kõhus oli üks seedimata toit. Küsisin, kas siilil soolikaid ei ole. Veljo vastas, et ei ole.

*
Soovitasin ühele poisile, kuidas mängida maleavangut, et võita materjali. Kui olin juba soovituse kätte andnud, siis vaatasin, et materjali ikkagi ei võida. Aga küllap sellest seisust edasi mängides kuidagi võitis. Ma ei saanud poistele enam mustadega vastu, aga valgetega oli veel lootust. Poisid tahtsid harjutada mängu igal hetkel. Kui vastast ei olnud samas ruumis, mängisid nad telefoni teel. Rei näitas mulle ühe malaeraamatu kaanelt, et sinna oli kirjutatud minu eesnimi. Küsisin, kas see on arvutiprogrammi nimi. Rei vastas jah. Arvutiprogrammi kohta kirjutati, et see teeb esimesel hetkel pähe tulevaid taktikalisi käike. Programm oli võibolla nime saanud selle järgi, et olin avaldanud blogis palju oma malepartiisid, aga ütlesin, et mina olen tugevam strateegias.

0 vastukaja: