neljapäev, juuni 16, 2016

Kuuldused konkursist

Olen lugenud kolmest blogist, et tänavu toimus jälle parimate blogide konkurss, aga ei tea siiamaani, millisel võrgulehel seda peeti ja kus konkursi väljakuulutamisest ametlikult teatati. Ühest blogist lugesin, et keegi oli eelmine aasta auhindade kättejagamise üritust boikoteerinud, arvatavasti mõeldi nende hulgas ka mind. Eelmine aasta sain konkursi toimumisest teada tänu sellele, et konkursi koduleheküljelt tehti minu blogile kaks klikki, sest keegi oli minu kandidatuuri üles seadnud. Hiljem tuli kutse auhindade kättejagamisele Tallinnas. Ma olevat olnud nominent, mitte auhinna saaja. Sellest kirjast ma polnud kindel, kas see on petukiri või mitte. Kuna kiri sisaldas lisaks pilte, siis kustutasin selle kohe ära, et postkast täis ei saaks. Hiljem tahtsin panna seda kustutatud kirjade alt alleshoitavate kirjade alla tagasi, aga programmeerimisvea tõttu kustus see siis lõplikult. Kuna mul ühe lugemisega ürituse toimumisaeg ega -koht meelde ei jäänud, siis polnud võimalust minna. Ja reisimine nagunii ei meeldi. Tänavu olen kahest kohast lugenud, et seekord tuli oma kandidatuur ise üles seada. Sellise asja jaoks ma ei hakanud otsingumootorit kasutama ja hääletada ka ei soovinud ei tänavu ega mullu, sest ei oska kellegi blogi teiste omast paremaks pidada, väljaarvatud mulle endale on kõige tähtsam minu blogi.

0 vastukaja: