pühapäev, juuni 05, 2016

Raamatukogust koju

Hakkasin raamatukogust lahkuma ja läksin riidehoidu. Seal nägin ühte kursusekaaslast. Ta ei öelnud mulle sõnagi, aga võttis üle leti minu riided ja andis mulle, sest riidehoiu töötajat ei olnud kohal. Ma ei hakanud tere ütlema, aga ütlesin aitäh. Natuke eemal nägin veel kolme tuttavat, kes ajasid omavahel juttu. Omavahel rääkisid nad alati ja minuga mitte kunagi. Siis kaks neist lahkusid ja viimasena kohale jäänud Krister hakkas siiski minuga rääkima. Pildil oli kujutatud avatud suud. Krister juhtis tähelepanu, et suu keskel on küll hambad, aga puuduvad igemed, mis hambaid suulae ja -põhjaga ühendaksid. Kodus vaatasime vendadega enda joonistatud pilte ja fotosid. Ühe pildi olin joonistanud Klausi pildi järgi, aga nüüd enam ei mäletanud, kumb on kumma oma.

0 vastukaja: