neljapäev, juuni 02, 2016

Suvepuhkus magistritöö jaoks

Olin igale poole alla kirjutanud "teadusmagister", aga mul oli magistritöö veel kaitsmata. Mul oli ülikoolilt saadud tõend, millele oli kirjutatud "läbinud teadusmagistri õppekava", aga mul ei olnud diplomit. Kui ma oleksin kuskile kandideerinud, siis oleks võibolla nõutud diplomit. Pealegi oli tõend ka võibolla välja antud ühe töötaja pealiskaudsuse tõttu. Ma olin lapsena palju enda kirjutatud jutte pooleli jätnud, sama moodi hiljem magistritöö, sest huvi selle teema vastu oli kadunud. Aga vahepeal oli mul tahtejõud kasvanud, nüüd suutsin pooleli jäänud asjad ära lõpetada. Ma ei teadnud, kas ma saan veel tasuta magistritööd kaitsta. Olenes, kas möödas oli viis või kuus aastat. Aga kui tasuta ei saanud, siis raha eest oleks ikka saanud. Ainult et aega ei olnud. Mõtlesin, et sel suvel võtan kuu aega suvepuhkust ja lõpetan magistritöö ära. Olin vahepeal hiljem loetud raamatud kõrgemal tasemel läbi analüüsinud. Magistritöö kaitsmisel võidi küsida, miks ma neid ei ole kasutanud. Oleksin vastanud, et need on teisel teemal.

0 vastukaja: