kolmapäev, juuli 20, 2016

Lüngad konspektis

Mäletasin veel aega, kui asutati esimesed wc-d, aga ma ei mäletanud, mis enne seda oli. Esimeste wc-de uksed ei asunud põranda kõrgusel, vaid kõrgemal, nende juurde tuli ronida redeliga. Kui olin keset rahvasumma, tuli piletikontroll mult wc piletit küsima. Ütlesin talle, et mul on pilet olemas, aga ma ei leia seda kohe üles. Põgenesime vaenlaste eest ühest katuseaknast välja ja teisest sisse, et selle taga ära peita.

*
Hakkasin õppima magistriõppe üldajaloo loengukursuse eksamiks. Olin kirjutanud nimed ja daatumid välja, õppisin need kiiresti pähe. Siis tuli meelde, et mul ei ole kirjas kõiki nimesid ja daatumeid. Bakalaureuseõppe üldajaloo eksamiteks õppides oli neid olnud neli korda rohkem. Nüüd ma polnud kõigis loengutes käinud. Olin puudunud nii paljudest loengutest, et eksamil oleks küsitud arvatavasti just puudutud osa kohta. Sellisel juhul oli kombeks, et laenati mõne teise korralikuma üliõpilase konspekti. Aga ma poleks kellegagi kohtunud. Siis võis küsida konspekti kursuse listis. Aga listid olid olemas ainult bakalaureuseõppe kursustel. Varem oli olnud ka magistrantide list, aga minu teada oli see laiali saadetud. Seetõttu otsustasin, et ma ei lähegi tänavu eksamile, vaid kuulan järgmisel õppeaastal seda loengukursust uuesti. Neid kohti, mis on juba pähe õpitud, ma uuesti ei konspekteeri. Kahjuks oli kogunenud juba mitu eksamit, mille olin edasi lükanud. Bakalaureuseõppes olin olnud korralikum. Lamasin Paides voodis ja hakkasin üles tõusma. Tuppa sõitis sisse kaks suurt ja hirmuäratavat veoautot.

0 vastukaja: