neljapäev, september 29, 2016

Doktoritöö teistsugune

Olin kirjutanud nii bakalaureusetöö kui ka magistritöö fašismi kohta ja nüüd mõtlesin kirjutada ka doktoritöö. Aga kui kaks eelmist tööd olin kirjutanud sündmusteajaloo kohta, siis nüüd mõtlesin kirjutada teoreetilistest küsimustest. Üks ingliskeelne raamat oli "Teooriad fašismi kohta", magistritöös olin pannud sellele ainult ühe viite, aga nüüd kavatsesin seda põhjalikumalt kasutada. Ainult et ei olnud kindel, et mind võetakse doktoriõppesse vastu, sest võidi mõelda, et ma kirjutaksin jälle samasuguse töö nagu kaks eelmist, kuigi nüüdne oleks tegelikult olnud teistsugune. Ütlesin Küütsile, et kahte eelmist tööd hakkasin kirjutama ühe ja sama faili põhjal, aga nüüd tegin täiesti uue faili. Tõnu tahtis, et ma näitaks, mida ma olen kirjutanud. Ütlesin, et ma võin ükskõik mida kirjutada. Mõtlesin, et praegu olen ma doktoriõppesse astumiseks kõige sobivamas vanuses.

0 vastukaja: