esmaspäev, september 12, 2016

Hooletusse jäänud kraadiõpe

Isa kirjutas ühes artiklis, et ta koostab sellepärast mõtteloo sarja raamatuid, et need asendavad monograafiaid. Ma polnud viis aastat väitekirja edasi kirjutanud ja mul olid mõned eksamid tegemata, sest olin kirjastuse jaoks tööd teinud. Mõtlesin, et lähen küsin ülikoolist, ega mind veel eksmatrikuleeritud ei ole. Kui ei ole, siis püian nüüd kraadiõppe ära lõpetada. Tegemata eksamite kohta kuulan loenguid uuesti. Uurimistöösse tuleb uuesti sisse elada. Uurimistöö teema oli Grenzstein. Mõtlesin, et aga ma ei peagi olemasolevat mustandit edasi kirjutama, sest vahepeal olen koostanud Grenzsteini raamatu ja sellele saatesõna kirjutanud, võin selle saatesõna väitekirjaks edasi arendada.

*
Ühele tornmajale taheti helikopteriga ülemine tipp otsa tõsta. Olin lubanud sel puhul selles helikopteris olla. Aga nüüd kirjutati, et kas on kindel, et helikopteri küljes olev kraanakonksu nöör raskuse all ei katke. Arvati, et tahetaksegi, et see juhtuks, et raskus kukuks kõrgelt maha, maa sisse tekiks auk, sellesse koguneks vesi, Tartu soostuks niiskuse käes ja muutuks elamiskõlbmatuks. Ma ei teadnud, kas see vastab tõele, aga sellise jutu lugemine võttis isu helikopteri peale minna ära.

0 vastukaja: