esmaspäev, september 19, 2016

Maasikakauss

Ema langes välisreisi ajal koos teistega vangi. Aga ta pääses vabaks ja tuli koju. Läksin väiksesse kööki. See oli nüüd antud Joannale ja teisetele temasugusetele. Joanna küsis, kas ma tulin sööma. Vastasin, et ma arvasin, et süiakse teises köögis. Joanna seletas, et kahes köögis on eraldi söögiajad. Ta tõstis mulle toitu ette. Kui olin jäänud ruumi üksi, võtsin sahtlist ühe oma asja ja viisin teise ruumi sahtlisse.

*
Läksin hoonesse, kus asus meie kool. Põrandal oli kauss maasikatega. Küsisin, kelle omad need on. Vastati, et need on kellegi omad. Krister vaatas seinakapist paberi pealt järele, et neid maasikaid võib igaüks võtta. Ta ise sõi mõned. Mina kapis sellist paberit ei näinud. Aga leidsin kooli maleklubi kooskäimise ajad. Võidi arvata, et kui ma kooli maleklubis ei käi, siis ma ei mängi üldse malet. Läksin tiivatrepist üles. Maja põhiosa oli laiem alumistel korrustel, aga tiivad laienesid ülemistel.

0 vastukaja: