neljapäev, september 01, 2016

Ülikoolilõpetajad

Kuulasin raadiot. Saates olid kaks tüdrukut ja meessaatejuht. Nad rääkisid tantsimisest. Räägiti, et tantsimine käib nii, et naine põgeneb eest ja mees püiab. Saatejuht ütles, et tants on rõõmu väljendus. Tegin silmad lahti ja ütlesin vahele, et minu teada on kurbusetantse ka olemas. Nõustuti, et need ka. See oli olnud esimene asi, mida ma ütlesin. Tüdrukud pidid minema edasi ülikooli lõpetamisele. Stuudiost lahkudes ütlesid nad kaks korda mesimagusa häälega: "Cum laude." Võibolla nad ei pidanud silmas niivõrd, et lõpetavad ülikooli cum laude, vaid et nad kiidavad saatejuhti. Öeldi, keda sellised tüdrukud huvitaksid. Vastati, et presidenti ka. Kui nad lõpetasid ülikooli kiitusega, siis nad pidid minema presidendi vastuvõtule ja neid oleks näidatud ka televiisoris. Vaatasin enda aegset ülikooli lõputööde kaitsmise protokolli. Lõputööd olid jagatud kategooriatesse, minu töö oli märgitud kategooriasse "koomiksisarjad". Võibolla oli selline kategooria olemas ainult minu kaitsmise aastal, et minu tööd kuskile paigutada. Bakalaureusetöö olin kaitsnud hindele B ja magistritöö hindele C. Võibolla mõeldi, et magistriõppes on kõrgemad nõudmised ja sama asja eest ei saa enam sama hinnet panna.

0 vastukaja: