esmaspäev, oktoober 31, 2016

Millekski valmistumine

Mul oli magistrieksamiks õppimiseks veel niipalju aega, et jõudsin lugeda ühte raamatut. Aga mitte tervikuna, vaid katkendit. Valisin selleks de Gaulle'i eluloo ja otsustasin lugeda keskelt. Lähenes ürituse algus. Vaatasin, kas tasub teki ümbert tekikott ära võtta, aga otsustasin selle ümber jätta. Istusin bioloogia tunnis Sandri kõrval. Õpetaja ütles, et vastama kutsub ta minu, sest mul pole sel õppeaastal veel ühtegi hinnet. Kätte jõudis juba kevad. Ütlesin, et ma vastan parem järgmine kord, ma ei teadnud, mis tänaseks õppida oli, sest ma eelimisest tunnist puudusin. Olin puudunud sel õppeaastal kõigist bioloogia tundidest. Aga võisin öelda, et kuigi ma pole õpikut lugenud, lugesin "Loomade elu". Seletasin, et ma pole sel õppeaastal sellepärast bioloogia tundides käinud, et mul oli tunniplaanis viga. Bioloogia oli reedeti viimane tund, aga mul polnud seda päevikusse märgitud. Olin arvanud, et reedeti on koolipäev lühem, ja koju läinud. Tõestuseks tegin päevikust lahti septembri esimese nädala, kuhu polnud tõesti bioloogiat märgitud. Aga üllatusega avastasin, et septembri teisele nädalale on küll märgitud. Võibolla oli märgitud ka kolmandale nädalale, aga seal olid reede peal lühendid, ma ei teadnud lühendite tähendust. Klassi tuli ka eesti keele õpetaja. Ta hakkas rääkima lõpukirjandiks valmistumisest. Ta rääkis, et lõpukirjandil on nii ranged nõuded, et keelega oli varem saanud meie koolis positiivse hinde kätte kaks õpilast aasta kohta. Sisu eest oli saanud positiivse hinde seitse õpilast aastas.

0 vastukaja: