teisipäev, november 22, 2016

Elu hotellis

Helina saatis mulle kirja. Selles tõi ta ära ühe malepartii avakäigud, kuni ta võitis viguri. See oli esimene malepartii, mille Helina võitis. Ta kirjutas, et tead, sellise seisu võiduks realiseerimine pole üldse raske. Mina Helinaga mängides kaotusseisu sattudes alistusin kohe. Tegelikult ma ei teadnud, kas ta oskab paremust realiseerida. Mängisin Helinaga malet ja mul oli parem seis kui sellel vastasel, kellega mängitud partii ta oli mulle saatnud. Elasin Helina ja ühe teise tüdrukuga kolmekesi samas hotellitoas. Ma ei rääkinud nendega peaaegu üldse. Mulle oli lähedasem Helina, aga teise tüdrukuga olid mul sarnasemad rohelised riided. Käisin koridori peal wc-s. Üks poiss püüdis seda läbi ukse jälgida. Läksin ruumi, kus vaadati televiisorit. Istusin oma toakaaslaste taga. Nad olid mõlemad vahepeal riideid vahetanud ja uued riided sobisid neile vähem kui eelmised.

0 vastukaja: