laupäev, november 26, 2016

Lagunenud kustutuskumm

Olin Paide aias. Leidsin maa pealt kaalika. Tahtsin seda sööma hakata. Aga majas ütles mulle Paide vanaema, et seda kaalikat ei tohi süia, sest see on mädanenud. Läksin viskasin siis selle kompostihunnikusse. Kui vanaema poleks olnud, kuidas ma siis oleks aru saanud, et kaalikas on mädanenud? Raivo ladus puid. Ronisin puuriida otsa ja Raivo läks kaugemale. Ma ei mäletanud enam, kuidas nii kõrgelt alla saab.

*
Sain tagasi oma kirjandi. Vaatasin seda ja läksin taha pinki õpetaja käest küsima, miks ta selliseid parandusi on teinud. Tegelikult ma polnud veel teist lehekülge lugenud. Rääkisin ka Erikuga. Hoidsin käes kustutuskummi, mis oli peos tükkideks lagunenud. Ma ei mäletanud enam, kas see on Eriku kustutuskumm või olin selle kuskilt mujalt leidnud. Ma ei hakanud katkiminekut Erikule näitama, vaid panin kummi ühe pingi ranitssavahesse, kus enne juba üks kustutuskumm oli. Kui katki läinud kumm oli nii pudedast materjalist, siis see oleks vist Eriku käes ka katki läinud.

0 vastukaja: