kolmapäev, november 30, 2016

Nooremate üliõpilaste loeng

Ma ei olnud enam üliõpilane, aga istusin esimese kursuse ajalooloengus. See toimus meie kooli laulmisklassis. Istusin tagumises pingis. Loengut pidas M. Laur. Vaatasin talle otsa, kas ta ajab mind ära. Tema vaatas mulle otsa, aga ära ei ajanud. Üks üliõpilane ütles, et tal on vaja leida pangaautomaat. Mind saadeti temaga kaasa, et mina olen vanem ja kogenum, mina näidaku, kus see asub. Ma ei teadnud selle asukohta, aga läksin kaasa, et aidata otsida. Varsti läksime siiski erinevates suundades. Inimesed olid hakanud mulle tere ütlema, aga mina neid ära ei tundnud. Tahtsin minna kantseleist küsima, kas mul lubatakse veel magistritööd kaitsta. Koolimajas oli uste arv suurenenud.

*
Kõndisin mööda tänavat. Eespool läks mingi asi põlema ja hakkas tõusma paksu musta suitsu. Põlev asi oli väike, aga suitsu tekitas see palju. Keerasin ümber, et mitte kõige paksema suitsu sisse minna. Mõned panid endale särgi näo ette, et läbi selle puhtamat õhku hingata. Tegin ka nii.

0 vastukaja: