laupäev, november 12, 2016

Pärast pildistamist

Ajalehes kirjutati minust viimasel ajal sageli ja juurde pandi fotosid, millel ma peal olin. Tänases lehes avaldati lühinupp sellest, mida ma rannapingil istudes mõelnud olin ja juurde oli pandud mingi fotograafi märkamatult tehtud foto sellest, kuidas ma seal teiste hulgas istusin. Võibolla minust kirjutamisega taheti mind mõjutada, et ma ajalehtedele rohkem kaastööd saadaks. Läksin kodu poole. Mõtlesin, kas osta tee peal putkast süia. Otsustasin, et kui ma eelmine kord ostsin, siis seekord mitte. Kõndisin läbi suure haigla või õppehoone moodi maja. Nüüd oli mul tee selge. Varem polnud pikka aega olnud. Algul olin siin käinud alati kellegagi koos, selle ajaga ma polnud teed selgeks õppinud. Ühes palatis elasid patsiendid, keda ma kunagi vaatama ei läinud, kuigi oleks võinud. Räägiti ülikooli õppetööst. Üks ülikooli töötaja hoidis käes loenguplaani. Üks varem ülikoolis õppinu ütles, et ta ei leidnud kõigi varem tehtud eksamite koode üles, seetõttu jäi tal ülikool lõpetamata.

0 vastukaja: