reede, november 04, 2016

Ülikooli asjad

Henn vaatas pabereid linnaplaaniga. Küsisin selle enda kätte, et otsida ühe ülikooli peahoone lähedal paikneva maja asukohta. Ma olin seda maja juba varem otsinud, aga ei leidnud ka nüüd. Esmaspäev oli loenguplaanis kunstiõpetus. Ma polnud seal veel ühtegi korda käinud, aga mõtlesin, et võin ka hilinemisega käima hakata. Sama lugu oli kolmapäeval plaanis oleva seminaritöö seminariga. Mul oli ülikooli lõputöö kaitstud, aga ühe seminaritöö eest ainepunktid veel saamata. Lõputöö oli selle seminaritöö edasiarendus. Mõtlesin nüüd, et ma ei kirjutagi seda seminaritööd uue tööna, vaid lühendan lõputöö seminaritööks. Panen sisse ka mõned sellised asjad, mida lõputöös ei ole. Minu juhendajal oli käes hinneteleht, kuhu ta oli kirjutanud igale üliõpilasele kaks hinnet. Ta ütles, et ei tea, mida sellega teha, ja naeris.

0 vastukaja: