reede, detsember 23, 2016

Ajaloolised isikud

Kirjutati, et ajaloo õppehoone ette tuleb panna Lenini ausammas, sest seal on selle koht. Ajaloo õppehoone oli üks maja, mis oli ajaloo hoone ametlikult, kuigi seal tavaliselt loenguid ei toimunud. Leidsin, et kui Lenini ausammas taastatakse, siis tuleb selle peale punast värvi pritsida. Üks ajaloolane kirjutas, et hea, et Tõnissonil ei õnnestunud valitsust moodustada, sest tema erakond oleks ajanud kabinetlikku poliitikat. See ajaloolane oli Pätsi pooldaja ning pidas Tõnissoni erakonna liikmeid liiga intellektuaalseteks ja eluvõõrasteks. Taksojuht andis Tõnule volitused, et Tõnu võib tema asemel taksot juhtida. Taksojuht ise peale ei tulnud, aga meie hakkasime selle taksoga kodu poole sõitma. Eesakna kohal rippus müts, mille peale taksojuht oli kirjutanud, et ma pean trahvi maksma, sest kellaajaliselt nimetatud eelmise sõidu ajal rääkisin ma ühe ajaloolise isiku kohta halba, sellest on olemas lindistus. Ütlesin, et ebaseaduslikult hangitud tõendid on kohtus kehtetud. Võtsin mütsi enda kätte ja ütlesin, et ma kõrvaldan selle. Mõtlesin ümber, sest kõrvaldamist oleks ka nagunii filmitud. Nüüd leidsin mütsi siseküljelt veel lause, et mind süüdistatakse veel selles, et ma olevat rääkinud selle ajaloolise isikuga seoses Hitlerist. Ütlesin, et ma arvasin, et see ajalooline isik ei olnud Hitleri kaasaegne. Auto sõitis edasi, aga Tõnu kattis nii ees- kui ka tagaakna kardinaga. Ta ütles, et Klaus vaataks tagaaknast välja, aga Klaus seda ei teinud. Mõtlesin, et kui keegi ei juhi, siis teen seda ise, sest on vaja pöörata. Aga kui ma rooli keerasin, siis Tõnu ütles, et sellepärast jäi inimene alla. Ta juhtis ise edasi ja sõitsime kodu juurde. Küsisin, et kui inimene alla jäi, kas ta sai siis surma. Tõnu vastas, et jah, see oli traktorist või mingi muu ametimees. Küsisin, et kui inimene surma sai, miks Tõnu siis edasi sõitis. Tõnu vastas, et ta kõigepealt viib meid koju ja siis sõidab sündmuskohale tagasi.

0 vastukaja: