teisipäev, detsember 20, 2016

Raamatute lugemine ja ostmine

Lugesin ajalooraamatut. Mul tuli tahtmine lugeda hoopis kunstiajaloo raamatut. Võtsin selle riiulist ja hakkasin lugema. Kui üks ports oli läbi, mõtlesin, et ma pean siiski varem alustatud raamatu enne lõpetama. Pöördusin selle juurde tagasi. Olin õppetoolis, kus vahel söödi või osteti raamatuid. Saabus üks vana naine, kes ütles, et ta tuli raamatupoodi ja tahab kaupa valida. Olin enne seda saatnud listi kirja, et õppetoolis on raamatute ostmise võimalus. Aga õppetooli töötaja sai nüüd pahaseks ja pöördus ruumis vanast naisest varem olnute poole, et ärge reklaamige seda ostmise võimalust, see on ainult ülikooli töötajatele ja üliõpilastele. Enne kui ta lause lõpetas, olin ruumist väljas. Mõtlesin, et ma saatsingi kirja ainult ajaloolisti, kus on ülikooliga seotud inimesed. Siis tuli mulle meelde, et olin saatnud ühte teise listi veel. Läksin korrus kõrgemal asuvasse ruumi, kus söödi rohkem kui õppetoolis ja mängiti maleturniire. Hakkasin Tristanile ütlema, et ma ajan segi, mida tehakse õppetoolis ja mida selles ruumis. Enne lause lõppu oli Tristan ruumist lahkunud, seetõttu viisin lause lõpuni teiste kuulajate jaoks.

0 vastukaja: