kolmapäev, märts 22, 2017

Bussid kahes linnas

Läksin bussi peale. Võtsin taskust talonge, et üks augustada. Aga selgus, et kõik olid juba varasemal korral augustatud. Mõtlesin, et maskeerimiseks augustan ühe uuesti ja lähen järgmises peatuses maha. Siis tuli mulle uus mõte, et ostan bussijuhi käest uue pileti. Andsin bussijuhile suurema summa raha ja ta andis mulle suure paki pileteid vastu. Kuigi ma polnud maksnud täpse rahaga, ei saanud ma raha tagasi. Kohe, kui olin piletid kätte saanud, väljusin bussist, et minna jala kooli poole edasi. Esialgu läksin roomates, et roomamise ajal pabereid lugeda. Minuga hakkas kõrvuti kõndima keegi, kes meenutas Ivarit. Kõndisime kõrvuti edasi. Ta rääkis, mis erialasid ta õppinud on, nende hulgas oli ka ajalugu. Ta ütles, et ükskord ta avaldas "Akadeemias" artikli. Vastasin, et ma vaatan kõiki numbreid, aga tema artiklit ma pole näinud. Raekoja platsil tahtis ta minna minust erinevat teed. Enne lahku minemist küsisin talt, kes ta on. Ta vastaski, et Ivar. Ütlesin, et ma polnud kindel, kes ta on, seetõttu rääkisin vähem.

*
Olin Tallinnas. Tahtsin minna ühte kindlasse kohta ja enne selle linnakaardilt üles otsida. Tee servas peatus välismaa buss. Tahtsin bussijuhilt küsida, kas ta sõidab sinna.

0 vastukaja: