laupäev, märts 11, 2017

Kiitusest ilmajäämine

Saime kätte magistriõppe lõputunnistused. Kirjutasin, et mind jäeti jälle ebaõiglaselt cum laudest ilma, nagu juhtus ka bakalaureuseõppes, keskmise hinde järgi ma oleks pidanud selle mõlemal korral saama. Isa soovitas, et ma teataks juhtunust Tulvistele. Hakkas tunduma, et mind jäeti mõlemal korral cum laudest ilma poliitilistel põhjustel. Üliõpilaste nõustaja küsis mult minu kirjutatu tõttu täpsemaid asjaolusid. Nüüd ütlesin, et ma arvasin, et ma pidin cum laude saama, aga nüüd sain aru, et ei pidanud, sest mul oli A-sid ja B-sid võrdselt. Algul keskmist hinnet arvutades ma võtsin maksimaalsete hinnetena arvesse ka arvestused, aga neid ei pidanud arvesse võtma. Lõpuks tuli meelde, et üks hinne oli koguni C. Ma olin keskmist hinnet arvutanud mälu järgi, head asjad tulid kiiremini meelde kui halvad.

0 vastukaja: