neljapäev, märts 16, 2017

Pildid ja tekstid

Mulle näidati "Ajaloolise Ajakirja" kaanelt, et seal kõnnin mina kellegagi koos. Tegelikult me vist ei läinud koos, vaid ma olin natuke eespool. Vaatasin, et pilt liigub. Tahtsin teha kindlaks, kas see häält ka teeb. Klikkisin pildil ja hakkaski häält kostma. Raekoja platsil oli lõppenud pidu ja pärast seda ajasin seal inimestega juttu. Ma ei teadnud, et filmitakse, aga jutuajamises ütlesin ka, et inimesi võidakse varjatud kaameraga jälgida. Artur seisis mulle teele ette ja esitas sellise küsimuse, millele ma ei tahtnud vastata. Läksin tast mööda ja pärast seda näidati minu asemel muid inimesi.

*
Lugesin ajalehte. Seal oli trükitud ära koomiks. Selle koomiksi erinevatele osadele oli tüüpiline, et uksest tuli sisse kaks karu, kes hakkasid teistele millestki hooplevalt jutustama. Lugesin ka spordiuudiseid. Lugesin järjest kõik spordiuudised läbi, kuigi tegelikult mind sport väga ei huvitanud. Lugesin logopeed Tiiu artiklit. Ta tegi ennustusi ja ütles, et võib valesti ennustada, aga seda ta ei häbene, sest õigesti ennustamine on nii raske.

0 vastukaja: