pühapäev, märts 05, 2017

Telefoni nõudmised

Arutati, kes kui paljusid keeli oskab. Ütlesin, et üks mees õppis selgeks kõik keeled, mille õpiku ta ainult kätte sai, talle ei valmistanud see mingeid raskusi. Ta oli osanud mitukümmet keelt. Olin ühel korral pöördunud Kristeri kui tšehhi keele oskaja poole, et ta minu tõlke tšehhi keelest läbi vaataks. Ta oli seda teinud. Nüüd küsisin, kas ta selle töö eest raha ka tahab. Ta vastas, et tahaks küll. See töö vääris selle võrra rohkem tasustamist, et mind aidates jäi Kristeril vähem aega ülikooli sisseastumiseksamiteks valmistumiseks.

*
Korter oli rahvast täis. Läksin oma tuppa. Seal tegi minu telefon häält, et ma ühel lühikesel numbril helistaksin. Varem ma olin sellised korraldused täitmata jätnud, aga nüüd helistasingi. Torust öeldi, et ma olen ühel võrguleheküljel mänge mänginud, ma pean selle eest maksma kolm eurot sentidega. Vastasin, et ma ei maksa, mänge ei mänginud mina, vaid minu sugulased. Nad olid minu telefoniaparaati ka lõhkunud, nüüd see logises. Helistasin sellel numbril ka teist korda. Nüüd öeldi, et ma pean maksma kuus eurot sentidega. Seega oli see selline telefoninumber, millel helistamine maksis rohkem kui tavalise numbri valimine.

0 vastukaja: