pühapäev, aprill 23, 2017

Ohtlik haigus

Ühes ruumis toimus rahva kogunemine. Tähtsad mehed rääkisid, et miks nooremale põlvkonnale peavad vanemad raha teenima. Nad ei teadnud, et ma teenin ise. Hakkasin põgenema. Põgenesin läbi metsa nagu unenägudes kombeks.

*
Olin arsti juures. Arst ja õde vaatasid mu kätt, et sellel on liiga palju täppe. Kopsuproovi jälg ei olnud ikka veel kadunud. Nad tahtsid seda ära lõigata. Minu teada vägisi lõikamine võis asja halvemaks teha. Nad läksid vahepeal teise ruumi. Arst tuli esimesena tagasi. Ta ütles, et tüüfusega lööb süda järjest aeglasemalt ja lõpuks võib seisma jääda. Küsisin, kas see haigus lõppeb siis surmaga. Arst vastas, et ei, alati mitte. Küsisin, kas enamasti lõppeb surmaga. Arst vastas jah. Mõtlesin, et võiks küsida, kas ma sain tüüfuse hiirega kokkupuutest. Mõtlesin, et olen kodus nõusid pesnud ja pesen vist ka edaspidi, teised ei paista nõude puudutamisest tüüfust saavat.

0 vastukaja: