reede, mai 19, 2017

Keha ümbermõõt

Ema oli minu sahtleid korda teinud. Vaatasin, et sahtlis on asju vähemaks jäänud. Hakkasin sellepärast nutma. Vaatasin ka teistesse sahtlitesse ja kõigis oli asju varasemast vähem, kuigi ma ei saanud aru, mis puudu on. Ühes sahtlis olid lisaks asjad püstiasendisse pandud, aga paremini oleks nad säilinud pikali. Minu internetis olevaid asju ei olnud ema vast vähemaks kustutanud.

*
Olin hommikul suures toas. Tõnu oli teel vannituppa. Ütlesin, et Tõnu nimetab mind paksukeseks, aga ma kaalusin viimati ainult 65 kilo. Minu kasvuga oleks võinud kaaluda ka 100 kilo. Paksukese mulje jääb minust sellepärast, et mul on ainult alumine särk seljas ja kõht paistab. Kui ma teise särgi juurde panen, siis enam ei paista. Kaalusin uuesti. Nüüd sain 67 kilo. Ütlesin, et kaks kilo on juurde tulnud.

0 vastukaja: