laupäev, mai 13, 2017

Kodutööde kontrollimine

Olin bussipeatuses. Vaatasin teisele poole kanalit. Seal puhkes kevadine tulekahju. Üks tuletõrjeauto oli juures ja kustutas. Siis tundus, et see auto plahvatas samuti põlema. Aga selgus, et tuletõrjuja ning tema auto olid kuumuse vastu kindlustatud, tuletõrjuja seisis voolik käes oma kohal edasi ja jätkas kustutamist. Läksin koju. Ema vaatas televiisorit ja palus minu abi, sest mõnelt kanalilt enam ühtegi televisiooni ei tulnud. Kui hakkasin asja korda tegema, siis valisin algul vale kanali. Tulemuseks oli, et sellelt hakkas ka pilt eest minema. Parandasin tehtut. Televiisoris näidati seda, kuidas me olime seal bussipeatuses seisnud.

*
Läksin keemia tundi. Õpilastel olid uued kohad. Mul soovitati istuda senisest kohast tahapoole. Panin koti Sandri kõrvale. Aga mõtlesin, et ma nägin seniseltki kohalt tahvlile halvasti, uuelt kohalt näen veel halvemini. Panin koti sellisesse kohta ümber, kus sain üksi istuda. Tund käis ja istusin Kristeri kõrval. Mul läks jalg vastu Kristeri jalga, aga kui selle ära võtsin, siis jäi jälle kott ette. Olin eelmisest keemia tunnist puudunud, seoses sellega oli mul kodune töö tegemata. Direktor käis klassis ringi ja kontrollis, kas see on õpilastel tehtud. Mõtlesin, et kuna ma puudusin, siis saan võibolla vabandada. Mõned, kelleni direktor jõudis, vabandasidki veel, kuigi varem oli nõutud, et seda tuleb teha tunni algul. Ma olin ühel korral juba õppimata jätmise pärast halva hinde saanud, aga kontrolltööks oleksin hoolsamalt õppinud. Enne minuni jõudmist direktor lõpetas kontrollimise. Ta ütles, et ei hakka kahtesid panema, aga tahab, et ülesanne ära tehtaks.

0 vastukaja: