laupäev, mai 20, 2017

Külaliste saabumine

Mul oli sünnipäev ja mulle tulid külalised. Ma ei läinud neile uksele vastu ja seetõttu nad mind ei õnnitlenud. Kuigi see oli ümmargune 40. sünnipäev, õnnitleti mind varasematest kordadest vähem nii maleklubis kui ka kodus. Üks tüdruk oli minu toas. Panin tema nähes uuele malelauale nuppe peale. Malelaud oli mõned päevad vana, aga selgus, et see on juba natuke katki. Võis loota, et edaspidi lagunemise protsess aeglustub. Tüdruk kadus ära. Leidsin ta voodi tagant peidukohast. Ütlesin, et tuba on ümber tehtud, sellepärast ei leia enam peitjaid üles. Varasemal ajal oleks esimese kohana voodi taha vaadanud.

*
Sõitsime bussis. Mõned pereliikmed olid viimase ukse juures ja mina eelviimase. Kuigi olime teel samasse kohta, läksin neist varem maha, et osa maad jala kõndida. Mõtlesin, kus ma nüüd olen ja mis suunas ma kõndima pean. Jõudsin maamajja. Kõndisin seal ühest ruumist teise. Selgus, et uksed ei olnud lukus. Ettevaatlikum oleks olnud neid lukus hoida. Majast väljudes olin Tartu kaarsilla Raekoja platsi poolsema otsa juures.

0 vastukaja: