kolmapäev, mai 17, 2017

Malesündmused

Tahtsin vaadata internetist Kamski mängutulemust. Leidsin uudise, et Kamski nõuab kirjanikelt raha, selle eest, et nad kirjutavad ühe riigi elanikest. See oli halb uudis, aga mõtlesin, et tähtsam on Kamski malemänguoskus, ma keskendun sellele. Mängisin pikal maleturniiril. Mul oli läinud turniiri algus hästi. Tundus, et mul oli üle poole võimalikest punktidest koos ka juba juhul, kui ma oleksin järgmised mängud kaotanud. Või pidin ma sellisel juhul saama ainult 50 protsenti. See oli selline turniir, kus võit andis rohkem kui ühe punkti. Tugeva vastase võitmise eest sai neli punkti, nõrgema võitminine tõi punkte natuke vähem. Üks vanem mängija kõndis mulle otsa. Tegin talle selle eest märkuse. Lisasin, et võibolla ma tema vanuses teeks ise sama moodi.

0 vastukaja: