neljapäev, mai 04, 2017

Otsuste ettevalmistamine

Öeldi, et mul oli kamba koosolek. Vaidlesin vastu, et ei, kamba koosolekuid pole pärast 1980. aastaid enam olnud. Öeldi, et ma sain ju teise kamba liikmega kokku. Vastasin, et kokkusaamine ei ole koosolek, koosolekud toimuvad põhikirja järgi.

*
Klassikaaslased said minu kohta järjest rohkem asju teada. Kui mul oleks olnud kooli ajal kombeks väljaspool kooli mingi tüdrukuga kokku saada, oleks nad seda teada saanud. Läksin hommikul kempsu uksest sisse ja samal ajal tuli vend vannitoa uksest välja. Vaatasin peeglist, et mul on huuled sinised. Ma ei teadnud, kas see on hea või halb. Olin teinud eelmisel päeval huultele ühte protseduuri, see oli nende värvi muutnud. Olin ühel korral enne ühte poliitilist otsust lugenud vanu ajalehti, et valida, milline otsus teha. Nüüd seisis ees teise otsuse tegemine ja mõtlesin selle jaoks jälle vanu ajalehti lugeda. Otsustasin istuda teiste juurde autosse. Mulle öeldi, et ma petan oma käitumisega inimesed ära. Sain kätte ühe ajakirja kõige uuema numbri. Seal kirjutati, millised aastakäigu artiklid valiti parimateks ja millised ebaõnnestunuteks. Vaatasin, et üks, mida mina olin kritiseerinud, oli ka ajakirjas kolme halvima hulka valitud. Peatoimetaja oli kirjutanud, et ärme hakkame vaidlema, muidu läheb hääl kähedaks.

0 vastukaja: