esmaspäev, mai 22, 2017

Pöörav trepp

Tahtsin minna koolimaja tiivatrepist kolmandalt korruselt kõrgemale, aga mõlemad kõrvuti olevad trepid viisid alla, mitte üles. Siis vajutati seina peal nuppu ja üks trepp pööras ringi, nii et viis nüüd üles. Mulle tundus siiski ohtlik seda mööda minema hakata, sest oleks võidud veelkord nuppu vajutada, nii et trepp pöörab peal olemise ajal. Läksin siiski treppi mööda ühte ruumi. Seal heitsid teised rivis põrandale lamamisalustele pikali, et nende peal eutanaasiat rakendataks. Mina olin eutanaasia seaduslikkuse vastu, sest seda oleks rakendatud kiusamise ohvrite peal. Läksin sinna klassiruumi tagasi, kust ma tulnud olin. Rääkisin Erikule, et neelasin võtme alla. Erik tahtis, et ma näitaks, kas mul on võtit läbi kõhunaha näha. Ma ei tahtnud näidata. Katsusin taskut ja ütlesin, et enam ei ole vaja näidata, sest võti on kuidagi taskusse tagasi läinud.

0 vastukaja: