reede, mai 05, 2017

Raamatute jagamine

Tänase turniiriga tähistati minu sünnipäeva. Isa andis mulle kaasa kuus raamatut tasuta jagamiseks. Kolm neist leidsid omaniku, kolm jäid järgmist korda ootama. Punkte sain 7 mängust 3. Parema seisu sain rohkem kui pooltes mängudes, aga mängu teine pool kipub mul sagedamini esimesest nõrgem olema. Üks vastane leidis ka, et ma mängisin tema vastu avangut nii halvasti, et vaevalt ma teda pikas mänguski võidaks. Ainult et pikas mängus ma teen teistsuguseid käike kui kiires ja ma olen teda vahel kiirmaleski võitnud. Mulle küll tundub, et mida pikem mõtlemisaeg, seda tugevam ma olen. Mulle kingiti sünnipäevaks uus nahast malelaud ja ilusama lauaga teen vast rohkem trenni kui vana ja katkisega. Siis võivad tulemused varsti paranema hakata. Teiste tänastes tulemustes ma pole kindel.

0 vastukaja: