esmaspäev, mai 01, 2017

Tehnilised oskused

Sõitsin autoga ühe maja juurde. Seal juba muruplatsil mõned autod parkisid. Tundus, et mina pean parkima nii, et järgmistele autodele ka ruumi jääks. Sõitsin mööda muruplatsi teiste autode suunas, vajutades gaasipedaali võimalikult vähe. Enne teiste autodeni jõudmist pidin selgeks õppima, kumb on pidur ja kumb sidur. Majas üks inimene pesi hambaid. Ta oli uhke, et oskab seda ise teha. Järgmisena pesin hambaid mina. Minu pesemise kohta öeldi, et ma pesen nii aeglaselt, et mul jääb päevas ainult üks kord söömiseks aega. Varem olin pesnud kiiremini, aga hambaarst oli mulle aeglasema meetodi õpetanud. Ma poleks praegu pesema hakanud, kui mul oleks meeles olnud, et on hommik, mitte õhtu. Üks inimene lasi gaasipliidi torusse kustunud tiku. Ma ei teadnud, kas nüüd võib balloon plahvatada. Rääkisin, et gaasipliidi torusse lasti tikk, mis natuke veel hõõgus. Seepeale hakati torusse kartlike liigutustega vett valama, et plahvatus ära hoida. Maja trepi kohta öeldi, et kui kogu aeg kummitab, siis hakkavad nad usklikuks. Mõtlesin, et teised on juba varem kummitusi näinud, aga inimesed usuvad alles siis, kui ise näevad.

0 vastukaja: