laupäev, mai 06, 2017

Ülesande lahendamine

Lahendasime trennis maleülesannet. Lõpuks tundus mulle, et leidsin lahenduse ja et lahenduseks on vangerdus. Ma teadsin juba, et ühe lahendusvariandina tuleb alati vangerdust vaadata, aga alguses mulle tundus, et selles ülesandes see lahenduseks pole, sest nupud pole vangerdusseisus. Aga nüüd vaatasin, et tegelikult on küll, diagrammil pole lihtsalt tervet malelauda ära toodud. Hakkasin kahtlema, kas vangerdus on ikka lahendus, sest läbi tule ei saa vangerdada. Vangerdus oli lahendus, aga kuna ma selles kahtlema hakkasin, ütles Lauk, et ma ei lahendanud ülesannet ära. Sellega ma polnud nõus. Ülesande kaaskirjas öeldi, et selles mängus ei pandud tuld tähele. Ma olin enne lahendama hakkamist kaaskirja lugenud ja midagi uduselt mäletasin, ma oleks selle veel üle kontrollinud. Kui ma aiman õiget lahendust, siis ma enne ei peatu, kui kõik on üle kontrollitud. Lahkusin koolimajast. Nägin suurt koera, seetõttu kiirustasin teisele poole maja. Tahtsin kooli õuelt lahkuda sama teed, mida mööda olin lahkunud varem, aga väljapääsuteed olid suletud.

0 vastukaja: