reede, juuni 30, 2017

Kiirustades kooli

Sain tänavu Tartu meistrivõistlustel viienda koha, esimeseks tuli Karba. Üle-eelmine aasta olin olnud kolmas. Ma ei mäletanud, kuidas eelmine aasta läks, kas tänavusest paremini või halvemini. Tahtsin seda blogist meelde tuletada. Klaus soovitas, et ma ei läheks blogisse arvutiga, vaid suure toa televiisoriga. Lootsin, et see läheb kiiresti ja saab koha vabastada, aga aega läks rohkem. Kui õige blogisissekande üles leidsin, siis selgus, et see pole loetav. Tundus, et arvutitega on, aga televiisoritega mitte.

*
Oli koolipäev. Mul läks väljumisega kiireks, seetõttu ei hakanud ma pükse vahetama, vaid läksin kooli pidžaamapükstega. Esimene tund toimus keemiaklassis. Istusin Sandri kõrval, minu taga istusid Erik ja Krister. Erik rääkis, et ta ta on juba varem öelnud, et ma saaksin ennast millegagi teostada, nüüd ma olengi seda unenägudega teinud. Vaatasin, et mul ei ole jalas mitte lihtsalt pidžaamapüksid, vaid veel lisaks lõdva kummiga. Seetõttu tahtsin pärast esimest tundi ära minna. Ma ei teadnud, kas peaks lihtsalt majast lahkuma või õpetajalt luba küsima, et puudumist põhjuseta puudumiseks ei nimetataks.

0 vastukaja: