esmaspäev, august 28, 2017

Võtme asukoht

Tõnu hakkas ehitama Sõpruse puiesteele muruplatsile rajatist, mida ta nimetas haljasplatsiks. Ma polnud rahul, minu meelest haljasala oli muruplats, mitte see, mis asemele tehti. Olin kodus ja mõtlesin hakata õppima. Mõtlesin, et kui koolis ei käi, siis on parem õppida, sest saab tegeleda päev läbi ühe ja sama asja õppimisega, mitte ei pea tegevusi vahetama. Siis mõtlesin, et lähen homme siiski kooli ja õpin selle jaoks. Mul oli varem vene keele luuletus vastamata jäänud, mõtlesin selle nüüd pähe õppida. Vahepeal olin puudunud, õpetaja võis öelda, et nüüd tuleb vastata juba uut osa. Oleksin öelnud, et ma tahan vastata just luuletust. Keset tuba oli vann, kuhu pidid vist mehed ja naised korraga sisse minema. Tahtsin küsida, kas riietega või ilma. Olin ühes korteris külas. Seal räägiti, et varem oli uksel rippunud silt, et võti on naabrite käes. Selle põhjal polevat aru saada, milliste naabrite. Pakkusin, et järgmise ukse taga. Öeldi, et see on vale vastus. Hakkasime külast ära minema ja läksime selleks esikusse. Meid tuli saatma koer, aga ta haugatas ainult ühe korra ja väga kuri ei olnudki.

0 vastukaja: