neljapäev, september 07, 2017

Churchilli arvamus

Üks mees kaebas peol, et üks naine ei taha temaga abielluda. Mees oli naisele öelnud, et abiellume, aga naine oli selle peale nutma hakanud. Rääkija jättis mainimata, et see naine on juba abielus. Käisin vahepeal ära. Peole tagasi tulles kuulsin riidehoius, et kolm inimest olid peolt lahkunud, sest neil on vähe raha. Ma ei saanud aru, kuidas neil vähe raha on, kui nad käivad tööl.

*
Vaatasin suvila aknast välja. Mööda kõndis üks mees, kes ütles mulle paar sõna. Mul oli täna öösel olnud magamisega raskusi. Algul polnud ma tükk aega magama jäänud, aga lõpuks siiski. Olin tõlkinud Churchilli raamatut. Ema oli võtnud Churchilliga ühendust, et tõlke väljaandmiseks luba saada. Churchill oli olnud algul tõlkega rahulolematu, aga teises kirjas tõlget kiitnud. Mõtlesin, et ta on ülemus, ta pahandab algul selleks, et kõrgemat kvaliteeti saavutada.

0 vastukaja: