neljapäev, september 14, 2017

Õppetöö seis

Mängisin kiirmaleturniiril. Läksin Peebo laua juurde vaatama, kas mul on lootust auhinda saada. Selgus, et Metsoja oli täna vähem punkte kogunud, seetõttu olin kolmas mina ja sain auhinna. Kõik olid omavahel mänginud mitu mängu. Ütlesin Karbale, et ma ei mäleta, mis mul temaga mängude tulemused olid. Karba vastas, et ma sain ainult viimases neist punkte. Läksin raamatukokku. Seal oli lugemissaalis paks rahvamass. Võtsin riiulist ühe raamatu ja seejärel küsisin ühelt mehelt, kuhu see tagasi tuleb panna. Selgus, et see tuli panna riiuli teisele küljele kui ma alguses olin mõelnud. Lahkusin raamatukogust. Nägin ühe maja ees lapsi muruplatsil mängimas. Ühel sai selg haiget. Esialgu ta veel naeris, aga tal võisid olla tõsised vigastused. Kõndisin Toomemäel. Mõtlesin, et ma olen ülikoolis vahepeal vähem õppinud, aga järgmisel õppeaastal võtan jälle normaalse arvu ainepunkte. Mul oli üks eksam tegemata, kuigi ma olin loenguid kuulanud. Ma ei teadnud, kas minna järgmisel õppeaastal ainult eksamile või kuulata ka loenguid uuesti. Uuel eksamil võidi küsida hoopis teisi asju kui eelmine aasta räägiti. Ma olin nüüd kahes magistriõppes korraga. Ma ei teadnud, kas ma ühest õppeaja ületamise pärast eksmatrikuleeritud ei ole. Aga kui sain uuele erialale sisse, siis võisin nähtavasti õppida mõlemat. Nüüd ma suutsin juba teistelt üliõpilastelt informatsiooni küsida. Teistega olin hakanud rääkima niimoodi, et ühes loengus kutsus Kati S. mind enda kõrvale. Algul olin veel mõelnud, et istuks poiste juures nagu nooremates klassides.

0 vastukaja: