esmaspäev, september 25, 2017

Ussid säilinud

Istusin laua taga ja sõin. Kui olin juba osa toitu ära söönud, panin tähele, et toidu sees on elusad ussid. Need olid peenikesed ja pikad. Jätsin söömise pooleli ja rääkisin, mis ma leidnud olin. Tuletasin meelde, et ükskord juba olid toidu sees ussid, pärast seda sai kuivaine plekk-karp tühjaks kallatud, aga nähtavasti karbi seintel ussimunad säilisid. Kui need ussid elasid keetmise üle, siis kehatemperatuur neid nähtavasti ka ei hävitanud. Võibolla oli mõni uss mulle juba südamesse tunginud. Ema rääkis, kuidas ta vendade eest hoolitseb, aga minu eest ainult siis, kui ma sõbralik olen. Istusin laua taga venna vastas ja vastasin tema küsimustele, tehes seejuures nägusid. Ühe küsimuse peale tegin ainult nägusid, suuga häält tegemata.

0 vastukaja: