reede, oktoober 13, 2017

Mustand põrandal

Liikvel oli haigus, mis oli loomadele surmav, aga inimestel kulges üsna kergelt, väljaarvatud võis inimestel IQ langeda. Meile tehti IQ teste, et vaadata, kas see on juhtunud. Kellegi IQ ei olnud langenud.

*
Kirjutasin Helinale kirja. Kõigepealt kirjutasin põrandale mustandit, et selle põhjal hiljem paberkiri koostada ja see kinnises ümbrikus saata. Olin mõelnud, et kui saadan kirja kinnises ümbrikus, ei saa kolmandad isikud seda lugeda. Aga nüüd hakkas mulle tunduma, et nad saaksid lugeda ka põrandalt. Hakkasin seetõttu põrandale kirjutatut kustutama. Aga nõrgad jäljed säilisid ka pärast kustutamist. Ema pöördus minu ja vendade poole, et me ei paista eriti haiged olevat, ta annab meile ühe ülesande. Vennad ütlesid, et mina olen terve. Vaidlesin vastu, et mina ei ole. Sõnade vahel naersin koleda häälega.

0 vastukaja: