kolmapäev, oktoober 11, 2017

Vaba teema

Ükskord sõitsin autos, panin silmad kinni ja nägin vaimusilmas, kuidas kaselehed tuule käes liikusid. Need olid vist Peedu kased, aga kaskesid kasvab minu akna taga ka Tartus. Kui elasime Kaunase puiesteel, siis kasvasid meie hoovis paplid. Aga teisele poole maja istutati ka seal kaskesid. Nüüd on need paplid maha saetud, aga kased suureks kasvanud. Vaatasin hiljuti kaskede vahelt oma vana maja suunas. Üks päev jalutasin Emajõe äärses pargis. Seal mulle meeldisid puud, aga mitte koerad. Õllejoojad ka ei meeldi. Mulle tundub, et mina neile samuti mitte. Ajalehtedes kirjutatakse, et parkidesse on vaja tuua elu, aga ma hindan vaikust ja rahu. Lugege Uku Masingu raamatut "Mälestusi taimedest". Masing elas Tähtvere pargi lähedal. Mõnes asjas mul on Masinguga sarnasusi, aga lugemiskiirus on meil väga erinev. Keskkooli ajal püüdsin lugemiskiirust tõsta, aga praegu langetada. Mulle meeldis pika mõtlemisajaga maleturniir rohkem kui kiirturniirid. Tartus toimub aastas mitukümmend kiirturniiri ja ainult üks pikk turniir. Võiks olla vastupidi, et tavalisem oleks pikk male. Aga kui teised seda ei mängi, siis ma saan mõelda, et olen neist milleski parem.

0 vastukaja: