laupäev, oktoober 28, 2017

Vooru algus ja tunni lõpp

Mulle tuli maleturniiril vastaseks Peebo. Ütlesin, et mängime nii nagu vanasti. Selgitasin, et varem on mõni mängija mängu ajal rääkinud, mis variante ta arvestab. Mõtlesin, et mulle võidakse varsti märkus teha, sest vooru ajal ei tohi rääkida, vähemalt mitte valju häälega. Kui tund lõppes, läksin aknalaualt oma kotti võtma. Tundus, et raha polnud kotist ära varastatud. Minu laual oli taskunuga. Küsisin Kristjan G-lt, kas see on minu või kellegi teise oma. Ütlesin, et taskunoad on üksteisele nii sarnased, et ei saa aru. Lisasin, et esimene seda tüüpi nuga oli mul Soomest toodud, see mulle meeldis, aga see läks Tristani käes kaduma. Rääkisin, et käin hommikuti külma duši all. Kristjan kiitis, et see on väga tervislik. Vastasin, et aga ühel korral hakkas mul külma duši all käimise järel paha. Rääkisin, et küsisin siis arstilt nõu, kas võib käia ja mida arst selle peale soovitas. Arsti meelest oli järjest sooja ja külma duši all käimine kasulik, aga seda tuli teha lühidalt. Kristjan imestas, et arst mul seda ära ei keelanud, kui ühel korral juba paha hakkas.

0 vastukaja: